Zwrot towaru

Zwrot pieniędzy i wymiana towaru

Zaspokojenie potrzeb naszych klientów jest naszym najważniejszym celem. Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu, skorzystaj z naszych usług reklamacyjnych. Do zgłoszenia reklamacji użyj poczty e-mail. Możesz kontaktować się z naszym wsparciem dla klientów pod adresem e-mail: customers@fashion4vip.net.

 

Zasady zwrotu towaru:

1. W celu uzyskania zwrotu płatności lub wymiany towaru, klient w pierwszej kolejności musi uzyskać akceptację zwrotu od naszego działu obsługi klienta, w przeciwnym razie reklamowany towar może zostać zwrócony do.
2. Podaj przyczynę reklamacji i adres zwrotny.
3. Starannie zapakuj towar. Do paczki należy załączyć następujące informacje: Imię, które znajdowało się w zamówieniu, adres, numer zamówienia, powody reklamacji i numer konta, na który należy dokonać zwrotu płatności.
4. Zalecamy wysyłać reklamacje za pośrednictwem dostawców, którzy umożliwiają śledzenie przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
5. Środki są klientowi wypłacane w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.

 

Ostrzeżenie:

Biżuteria
Ze względów zdrowotnych niektóre produkty, takie jak kolczyki lub piercing, nie mogą zostać zwrócone. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj nas e-mailem o przyczynie reklamacji i numerze zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Każdy produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Ubrania
Nie prane, nie noszone i nieuszkodzone produkty mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracane produkty muszą być w takim stanie, w jakim klient je otrzymał. W odwrotnym wypadku towar zostanie wysłany z powrotem do klienta, na jego koszt. Zwrot ubrań przyjmujemy tylko wtedy, gdy ubrania mają wszystkie metki i spełniają wszystkie atrybuty z którymi zostały dostarczone do klienta. Jeżeli metki są odcięte lub właściwości towaru się zmieniły, pozostawiamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu i towar wyślemy z powrotem do klienta, przy czym koszty takiego zwrotu ponosi klient.

Buty/torebki/akcesoria
Towar nie może być używany i musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Okulary

1. Jeżeli wystąpi jakiekolwiek problem dotyczący jakości naszych okularów, wymagamy szczegółowego opisu i zdjęć, które pomogą nam bardziej zapoznać się z danym problemem. Następnie zapewnimy wymianę towaru.
2. Wszystkie okulary przed wysyłką przechodzą ścisłą kontrolą. Do tej pory nie zdarzyło się, żeby zostały dostarczone uszkodzone.

Zasady wymiany towaru
Wymiana towaru jest możliwa tylko w przypadku wadliwego towaru, towaru uszkodzonego już przy przejęciu lub w przypadku niepoprawnego rozmiaru. Produkt musi zostać zwrócony do 14 dni od otrzymania, przy czym klient ponosi wszystkie koszty związane z wymianą towaru. Wszystkie produkty można zamienić tylko za produkt w takiej samej cenie. Należy mieć na uwadze, że wymiana zostanie dokonana dopiero po otrzymaniu towaru, który jest przedmiotem takiej wymiany. Klient ponosi wszystkie koszty związane z wymianą, co oznacza, że musi uregulować koszt wysyłki nowego towaru do klienta. Dostępność możliwości wymiany towaru nie jest gwarantowana. Po zakończeniu procesu wymiany klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail.

W sprawach dotyczących uprawnienia do reklamacji należy kontaktować się z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail pod adresem: customers@fashion4vip.net